ZMLUVNÉ PODMIENKY


                                                            ÚVOD 

Zmluvné podmienky sú platné od 14.05.2018 

Prihlásenie do kurzu

Všetky jazykové kurzy okrem firemnej výučby sú poskytované prostredníctvom vyplnenej prihlášky.

  • Jej odoslaním študent akceptuje zmluvné podmienky.
  • Zmluvné podmienky sú zverejnené na webovej stránke Anglického Inštitútu.
  • Pred vyplnením prihlášky odporúčame vyplniť zaraďovací test.

Zaraďovací formulár a registrácia prihlášky

Do 3 pracovných dní po odoslaní a spracovaní prihlášky pošleme študentovi zaraďovacie dokumenty do kurzu, ktoré obsahujú:

  • 1. Zaraďovací formulár  /obsahuje informácie o kurze a Inštrukcie k platbe/
  • 2. Faktúra */ Faktúra sa vystavuje iba pri skupinovej výučbe. Pri skupinovom kurze vystavíme faktúru až po naplnení minimálnym počtom 4 študentov.  /**Bez faktúry- mesačná fakturácia pri individuálnej výučbe a dvojice/
  • 3. Zmluva o výučbe  *Zmluva je uvedená na webovej stránke školy v plnom znení, a je prílohou zaraďovacieho formuláru.

Cenové podmienky

  • Cenový rozsah poskytovaných jazykových kurzov je určený jednotnou hodinovou sadzbou pre danú kategóriu vyučovacej hodiny, pre všetky kurzy.
  • Výsledná cena kurzu je vypočítaná násobkom hodinovej sadzby a celkovým počtom vyučovacích hodín kurzu.
  • Pri skupinovej výučbe, je cena vypočítaná na výšku jedného kurzu.
  • Úrovňový dvojkurz skupinovej výučby je rozdelený do dvoch na seba nadväzujúcich kurzov a cena je vypočítaná na výšku jedného kurzu.
  • Študent skupinovej výučby uhradí cenu kurzu vždy pred jeho začiatkom.
  • Ceny sú konečné, nie sme platiteľmi DPH.

Platobné a storno podmienky - Skupinová výučba

  • Študent uhrádza platbu za kurz skupinovej výučby, iba prostredníctvom vystavenej faktúry.
  • Hotovostné platby neprijímame.
  • Vystavená faktúra je súčasne aj daňový doklad.
  • Platba za kurz skupinovej výučby je uhrádzaná pred začatím kurzu, domácim bankovým prevodom, prostredníctvom internetového bankového prevodu, alebo priamym hotovostným vkladom na pobočke príslušnej banky.
  • Pri skupinovej výučbe sa faktúra študentovi vystaví až po naplnení minimálnym počtom 4 študentov.
  • Ak sa kurz skupinovej výučby nenaplní do jeho predpokladaného začiatku, študent bude kontaktovaný mailom a telefonicky.
  • Prihláška bude následne stornovaná a osobné údaje študenta-záujemcu budú zlikvidované v súlade so zákonom 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

Platobné a storno podmienky - Individuálna výučba a dvojice

  • V prípade individuálnej výučby  a výučby dvojíc, prebieha platba formou mesačnej fakturácie po odučení vypočítaná na základe príslušnej hodinovej sadzby a násobku počtu hodín mesačnej intenzity.
  • Študent/ti má právo zrušiť vyučovaciu hodinu v zmysle doleuvedených zmluvných podmienok  časti VI.  PODMIENKY ČERPANIA VYUČOVACÍCH HODÍN INDIVIDUÁLNEJ VÝUČBY A DVOJÍC.
  • Študent/ti môže kedykoľvek celú individuálnu výučbu, alebo výučbu dvojíc zrušiť aj bez udania dôvodu. 
  • V prípade ak študent/ti zrušil výučbu a od zmluvy odstúpil počas vyučovacieho obdobia, vystaví sa študentovi/študentom faktúra na počet skutočne odučených hodín do dátumu stornovania s úhradou 10 dní odo dňa vystavenia faktúry.

Platobné a zmluvné podmienky pre firmy

  • Pri firemnej výučbe je potrebné vyplniť žiadosť o cenovú ponuku.
  • Po vyplnení žiadosti sa vypracuje cenová ponuka na základe zadaných parametrov s ponúknutou cenou za hodinu.
  • Cenová ponuka je nezáväzná, a jej akceptovaním sa následne dohodnú zmluvné podmienky a fakturácia. 
  • Po podpise zmluvy začína výučba v dohodnutom termíne. 




                                         

                                 ZMLUVA O VÝUČBE


                           Typ zmluvy podľa kurzu:..................................................,   číslo zmluvy:..................................

 I. ZMLUVNÉ STRANY

V Bratislave, dňa .................................

Poskytovateľ výučby anglického jazyka je Anglický Inštitút zastúpený fyzickou osobou zapísanou v , Živnostenskom registri Okresného úradu Bratislava, Číslo živnostenského registra: 110-193846 Andrej Sejna-Anglický Inštitút , IČO 45 432 678, miesto podnikania Jégého 220/19, 82108 Bratislava, prevádzkáreň: Sklenárova 1, 82109 Bratislava Slovenská republika, ďalej len "poskytovateľ ",

a

Titul:.............

Meno a Priezvisko: ........................................................

Adresa trvalého pobytu: ...................................................................

, ďalej len "študent"

II. PREDMET A TRVANIE  ZMLUVY

1. Predmetom tejto zmluvy je odplatná výučba anglického jazyka v zmysle § 2 69 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, za podmienok stanovených v tejto zmluve a pokynov poskytovateľa, ktoré sú uvedené v článkoch IV. až VI. tejto zmluvy.

2. Zmluva sa uzatvára na celú dobu trvania výučby anglického jazyka, na dobu určitú odo dňa                    podpisu .........................., do ........................ . 

III. CENA A FAKTURÁCIA

1. Cena objednaného kurzu je uvedená v účtovom doklade, ktorým je faktúra vystavená objednávateľom. Cena kurzu sa stanovuje podľa zverejneného cenníka.

2. Cena je splatná v deň uvedený v účtovnom doklade ako dátum splatnosti. Účtovný doklad bude vystavený ako príloha tejto zmluvy.

3. Mesačná fakturácia po odučení je kalkulovaná na celý kalendárny mesiac a faktúra sa vystavuje vždy k prvému dňu nasledujúceho kalendárneho mesiaca s 10 dňovou lehotou splatnosti na základe fakturačných podmienok uvedených v zaraďovacom formuláry-kód: ............................................... .

4. Jednorázová fakturácia na celkovú sumu je fakturovaná ku dňu vystavenia zaraďovacieho formuláru do kurzu skupinovej výučby, kód ......................................., so splatnosťou maximálne do jedného dňa pred začiatkom výučby.

IV. PLATOBNÉ PODMIENKY

1. Zmluvné strany sa dohodli, že študent uhradí fakturovanú cenu kurzu skupinovej výučby, kód.....................................,prostredníctvom vystavenej faktúry č..................................., v zmysle dohodnutého spôsobu fakturácie podľa bodu č.4/ III. CENA A FAKTURÁCIA uvedeného v zaraďovacom formulári, do dátumu splatnosti uvedeného v účtovnom doklade-faktúre.

2. Zmluvné strany sa dohodli, že študent uhradí fakturovanú cenu kurzu individuálnej výučby a výučby dvojíc, na základe celkového počtu odučených hodín v danom kalendárnom mesiaci, v zmysle dohodnutého spôsobu fakturácie podľa bodu č.3/ III. CENA A FAKTURÁCIA uvedeného v zaraďovacom formulári, a do dátumu splatnosti uvedeného v účtovnom doklade-faktúre.

3. Cena kurzu je zaplatená dňom jej pripísania na účet poskytovateľa.

4. Zmluvné strany sa dohodli že, študent v kurze skupinovej výučby  začne a bude pokračovať až po zaplatení dohodnutej fakturovanej ceny.

5. Poskytovateľ si vyhradzuje právo v‎ýučbu zastaviť, alebo zrušiť a od zmluvy odstúpiť v prípade omeškania úhrady kurzu dvojíc, individuálnej a skupinovej výučby študentom, prv‎ým dňom po dátume splatnosti uvedenom v účtovnom doklade.

6. V prípade omeškania študenta s úhradou faktúry prvým dňom po jej splatnosti, si poskytovateľ vyhradzuje právo výučbu jazykového kurzu okamžite pozastaviť až do uhradenia faktúry v jej plnej výške.

7. Ak študent mešká s úhradou faktúry viac ako 5 dní po dni splatnosti, poskytovateľ si vyhradzuje právo od zmluvy okamžite odstúpiť.

8. Súčasťou odstúpenia od zmluvy je v prípade individuálnej výučby a výučby dvojíc konečná výzva na úhradu faktúry, v ktorej bude študent informovaný o konkrétnych právnych opatreniach, týkajúce sa postúpenia dlžnej sumy, ako pohľadávky tretiemu právnemu subjektu, v prípade ak faktúru neuhradí do 21 dní od dňa doručenia odstúpenia.

9. Zmluvné strany sa dohodli, že účinky doručenia odstúpenia od zmluvy v zmysle bodu 6,článok IV.Platobné podmienky podľa tohto článku nastávajú tiež dňom vrátenia nedoručenej zásielky odosielateľovi alebo dňom odmietnutia prijatia zásielky obsahujúcej písomnú dohodu, alebo odstúpenie zmluvy adresátom.

10. V prípade skupinovej v‎‎ýučby si poskytovateľ vyhradzuje právo neumožniť študentovi, ktor‎ý neuhradil cenu za kurz včas do dátumu splatnosti, účasť na vyučovacích hodinách.

V.TERMÍNY VYUČOVACÍCH HODÍN

Poskytovateľ a študent súhlasia že výučba a čerpanie vyučovacích hodín bude prebiehať v týchto dňoch, časových intervaloch a priestoroch:

Deň/Dni: ......................................

Čas/y výučby: .......................................

Priestory výučby: ........................................

VI. PODMIENKY ČERPANIA VYUČOVACÍCH HODÍN INDIVIDUÁLNEJ VÝUČBY A DVOJÍC

  1. Poskytovanie výučby študentovi v dohodnutých termínoch je pre poskytovateľa záväzné a v prípade zrušenia výučby bude študentovi automaticky poskytnutá náhradná vyučovacia hodina.
  2. Termíny a priestory poskytovania vyučovacích hodín na týždennej báze sú záväzné pre obe strany ak nedôjde k dohode medzi poskytovateľom a študentom na konkrétnych termínoch za dané obdobie.
  3. V prípade mimoriadnej situácie, môže študent požiadať o dočasnú zmenu termínu výučby poskytovateľovi najneskôr do posledného pracovného dňa, ktorým je Piatok okrem štátnych sviatkov pripadajúcich na tento deň, v predchádzajúcom týždni kedy bude výučba realizovaná, formou emailu, sms správy, alebo telefonicky.
  4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo nevyhovieť žiadosti študenta v prípadoch ak nie je možné zabezpečiť výučbu v inom ako dohodnutom termíne, a to z akéhokoľvek dôvodu.
  5. Vyučovacia hodina sa bude v prípade poskytovateľom neuznanej zmeny termínu navrhovaného študentom, považovať za riadne zrušenú hodinu a bude odučená v zmysle dohodnutých podmienok zrušenia vyučovacích hodín podľa bodov v zmluve o výučbe 1 až 10/ VI. PODMIENKY ZRUŠENIA VYUČOVACÍCH HODÍN.

VII. PODMIENKY ZRUŠENIA VYUČOVACÍCH HODÍN

1. Študent má právo v prípade individuálnej výučby a dvojíc, zrušiť vyučovacie hodiny. Medzi zrušené hodiny sa nezaraďujú neodučené hodiny počas štátnych sviatkov a školských prázdnin.

2. Zrušenie vyučovacej hodiny študentom je potrebné oznámiť poskytovateľovi, respektíve riaditeľovi, alebo ním poverenou osobou najneskôr 12(dvanásť) hodín pred začatím danej vyučovacej hodiny, pri rannej výučbe /8:00-11:30h/ a 4 hodiny (štyri) pri dennej a večernej výučbe (12:00-20:00h), v opačnom prípade bude vyučovacia hodina automaticky započítaná ako odučená.

3. Študentovi, ktor‎ý navštevuje skupinov‎‎‎ý kurz, hodiny prepadajú bez nároku na náhradu ak sa ich nezúčastní.

4. V prípade zrušenia hodiny poskytovateľom bude objednávateľovi automaticky poskytnutá náhradná kreditová hodina, ktorá bude odučená v dohodnutom termíne.

5. Pri stornovaní kurzu skupinovej výučby študentom z akéhokoľvek dôvodu jeho neúčasti v kurze, si poskytovateľ po odučení prvej vyučovacej hodiny vyhradzuje právo účtovať storno poplatok v celej výške uhradenej ceny za kurz.

VIII. PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

1. Študent má právo na bezplatné vstupné testovanie a konzultáciu, na základe ktorých bude zaradený do príslušnej jazykovej úrovne kurzu a kategórie kurzu.

2. Poskytovateľ sa zaväzuje odučiť kurz podľa podmienok dohodnutých v zmluve a podľa pokynov, s ktorými sa študent mal možnosť oboznámiť pred podpisom tejto zmluvy na webovej stránke www.anglickyinstitut.sk v časti ZMLUVNÉ PODMIENKY.

3. V prípade, že poskytovateľ kurz zruší, študent má právo od tejto zmluvy odstúpiť a vzniká mu nárok na vrátenie ceny kurzu v jej plnej výške, prípadne jeho pomernej neodučenej časti ak bol kurz vopred uhradený.

4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo využiť formu splátkového kalendára pri vrátení ceny za kurz presahujúcej sumu 99,00€, slovom /deväťdesiatdeväť Eur/, celkovým počtom 12 (dvanásť) po sebe nasledujúcich a rovnomerne rozdelených mesačných splátok.

IX. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú pokyny poskytovateľa a účtovný doklad ním vystavený, v ktorom je uvedená cena kurzu a dátum jej splatnosti.

2. Táto zmluva je vyhotovená v dvoch vyhotoveniach, z ktorých každá zmluvná strana obdrží jedno vyhotovenie.

3. Práva a povinnosti zmluvných strán touto zmluvou výslovne neupravené sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatnými všeobecne záväznými právnym predpisom platnými na území Slovenskej republiky.

4. Zmeny a doplnenia tejto zmluvy je možné vykonať iba vo forme písomných dodatkov podpísaných zmluvnými stranami.

5. Zmluvné strany vyhlasujú, že zmluvu uzavreli slobodne, vážne, bez nátlaku, s jej obsahom súhlasia, čo študent, alebo zákonný zástupca v prípade neplnoletosti študenta, potvrdzuje spôsobom bezhotovostnej úhrady ceny za skupinový kurz na základe poskytovateľom vystavenej faktúry v bodoch 1 až 4/ III. CENA A FAKTURÁCIA tejto zmluvy. Zmluva sa považuje za platne uzatvorenú a účinnú dňom úhrady ceny za kurz skupinovej výučby, prostredníctvom vystavenej faktúry.

6. Zmluvné strany vyhlasujú, že zmluvu uzavreli slobodne, vážne, bez nátlaku, s jej obsahom súhlasia, čo študent, alebo zákonný zástupca v prípade neplnoletosti študenta, potvrdzuje spôsobom začatia výučby prostredníctvom prvej hodiny kurzu. Zmluva sa považuje za platne uzatvorenú dňom odučenia prvej hodiny kurzu individuálnej výučby a výučby dvojíc a jej podpisu oboma stranami.

Zásady ochrany osobných údajov

Osobné údaje sú spracovávané v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Podľa článku I tejto zmluvy je poskytovateľ Prevádzkovateľom osobných údajov a študent subjektom údajov. Osobné údaje sú spracovávané vyslovene za účelom nevyhnutným pre plnenie tejto zmluvy, pre potreby komunikácie a fakurácie a kontaktovanie a identifikáciu pre potreby uzatvorenia tejto zmluvy a po dobu trvania záväzkov vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu. Rozsah spracovávaných údajov sú kontaktné údaje subjektu údajov (najmä meno, priezvisko, poštová adresa, adresa elektronickej pošty a telefónne číslo). Osobné údaje budú Prevádzkovateľom spracovávané v elektronickej forme a manuálne v listinnej forme. Subjekt údajov berie na vedomie, že jeho/jej osobné údaje nebudú predmetom automatizovaného rozhodovania a profilovania a nebudú prenášané do tretích zemí. Osobné údaje subjektu údajov nebudú poskytnuté k spracovávaniu iným sprostredkovateľom.
V súvislosti so spracovávaním osobných údajov má subjekt údajov nasledujúce práva: (i) požadovať prístup k svojím osobným údajom, (ii) na opravu svojich osobných údajov, (iii) na vymazanie svojich osobných údajov, (iv) na obmedzenie spracovávania svojich osobných údajov, (v) namietať proti spracovávaniu svojich osobných údajov, (vi) na prenosnosť svojich osobných údajov, (vii) na podanie sťažnosti k príslušnému kontrolnému úradu, ktorým je Úrad pre ochranu osobných údajov. Kontakt pre poskytnutie ďalších informácií o ochrane a spracovávania osobných údajov je ochrana_udajov@anglickyinstitut.sk Podrobnejšie informácie k spracovávaniu a ochrane mojich osobných údajov nájdem na https://www.anglickyinstitut.sk/ochrana-osobnych-udajov/ .